torsdag, december 06, 2007

Resan

Idag var det tid för att få en spruta för hepatit A + B. Det ska man nämligen ha när man sticker så långt bort. Såg i min fantasi en jättespruta med en nål i storlek som en virknål och började skaka i benen, svetten rann och hjärtslagen kändes genom jackan. Men där gick jag på en riktig nit, det var en pytteliten "mojäng". Snabbt gick det och det var bara att betala 400 spänn för så lite. Ja-ja, men man vet ju inte vad som händer där borta så det kanske är värt pengarna. Det är ju inget roligt att vara sjuk heller.

Var in på Expert och träffade en trevlig kille som lurade på mig en "manick" till min kamera så jag ska kunna lägga in bilder på min blogg, så att jag kan visa var vi är. Nu har jag bokat min "dataguru" tills i morgon så jag ska få en lektion samt skriva ap-insruktioner. Det är bäst att börja i tid.

1 kommentar:

Brittis sa...

Jodu, i dag ska vi gnugga geniknölarna. Både du och jag. En blind som leder en blind, du vet.