fredag, april 24, 2009

Cinderella

Nu har vi varit ute och åkt båt igen. Vad tror Ni hände??? Jo, naturligtvis blev jag jätteförkyld igen. Det är andra gången nu på rad som det händer. Kände redan på tisdagskvällen att det inte stod rätt till med kroppen. I går kväll (torsdag) var det bara att hinka i sig Panodil, nässpray och mycket salva på överläppen där det nu är ett trevligt munsår efter all snytning. Som tur är, så har allt sin övergång och även detta, hoppas jag.

Nu väntar ett träningspass med mina seniorer och det är ju en höjdpunkt på dagen.

Kollade orkideerna vid hemkomsten. Jag undrar, om det inte kommer en blomstängel på den ena, det ser så ut i alla fall.

2 kommentarer:

Brittis sa...

Kör samma recept som jag nyss gett Elvira mot förkylningen.

Anonym sa...

Och vad är det???/U