lördag, augusti 01, 2009

Fritidsproblem?

Ja - jag lever faktiskt fortfarande. Jag undrar vart tar tiden vägen? Det har varit födelsedagsfirande - 55 års kalas - Tilde fyllde 2 år, Per och Maria fyllde år - jag talar inte om fördelningen mellan dom. CCV veckan har varit och där har det varit LITE att göra. Men nu ska väl allt återgå till sina normala gängor. Men det är en sak som skulle kunna vara lite bättre och det är vädret.

Om jag ska gnälla lite mer så kan jag tala om att mina höfter har "pajat". Jag vet inte om det har att göra med att jag har två kotor som ligger tätt i ländryggen. Men det ska väl lösa sig det också för jag har beställt tid hos Hasse B nu till tisdagen. Tänk att det ska vara något hela tiden. Men det är väl bara att trampa vidare och dra på ett smil. Jag har 2 roliga saker att se fram emot, men jag tänker inte idag berätta vad det är, men kul ska det bli. Nu kan ni få vara lite nyfikna.

Inga kommentarer: