torsdag, april 22, 2010

KM Bowling Stockholm



Posted by PicasaKolla vilken cooool stil min kompis har när hon spelar bowling. Dessutom var hon väldigt duktig.

I tisdags var vi nämnligen i Stockholm och det var klubbmästerskap. Jag spelade inte utan hade en date med min kusin och hennes man på bowlingen. Efter tävlingen bar det iväg till kajen och den väntande båten. Inte för att det var tråkigt eller så, men det var den sista resan som jag gjorde med bowling-gänget. Det fanns inget att anmärka på, men det bara känns så.

Nu är man hemma igen och det känns skönt. Jag har ju haft den oturen att bli sjuk under de 2 sista resorna till Mariehamn, men den här gången hade jag tur och klarade mig från förkylningar. Ja-ja, man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken men så här långt har jag klarat mig.
Nu ska jag ta itu med en krånglande bandspelare, en WHS, det kommer nog att bli så att jag får köpa en ny. Ljudet har försvunnit!! Nu har jag en oinspelbar DVD, så det är ju ingen idé att köpa en ny sådan, utan det blir den billigaste tänkbara WHS:n. Ska kolla med mina "småpojkar 30 o. 28 år) hur jag ska göra.


1 kommentar:

Brittis sa...

Du rensar ordentligt i dina aktiviteter ser jag. Klokt. Det borde jag göra också.