söndag, november 04, 2007

Alla Helgons Dag

Denna morgon vaknade vi att det hade kommit lite snö, men senare övergick det till slask. Till kvällen då vi skulle till Boda Kyrka, för att sjunga med kören, vid ljuständningen, blev det lite kallare och kanske lite halare, men jag för min del, hade en säker chaufför.
Vi sjöng sånger bla. Åsa Jinder,Björn Skifs och Oskar Lindbergs "Gammal Fäbodpsalm" med text av By Bäckman och solosång av Kristina Arvesdotter Eriksson.
Vi i kören tyckte att vi hade sjungit bra och vi hoppas att även församlingen hade samma uppfattning. Det var en mycket stämningsfull kväll med eftertanke.

2 kommentarer:

Brittis sa...

Synd att vi inte var där. Ska bli spännande att läsa tidningen när den kommer i brevlådan idag(!)

Jag sa...

Jag har sagt så länge att jag ska komma och lyssna på er, men jag missar det alltid! Förstår inte varför..