tisdag, november 27, 2007

Okunskap

Nu har jag ställts inför problem. Jag har dator och digitalkamera, men kan jag kombinera dessa? Nej!!!! Tänk om jag kunde använda kameran, lägga in bilder i min blogg. Hemma kan det ju gå, men hur sjutton gör jag, när jag är bortrest och jag vill skriva i bloggen och lägga in bilder. Dator tänkte jag att få låna på plats eller gå in på ett internetkafé. Jag måste stryka mina barnbarn medhårs för att se om de kan hjälpa mig. Per sa " att korten kan du lägga in på MP3´spelaren" Vad då lägga in??? Jag måste ju hinna får information och eventuellt skriva ner ap-instruktioner för att ta med mig. Ja-ja, får se hur det går, tiden går fort och resan står och knackar på dörren. Det är snart bara 1 månad kvar.

2 kommentarer:

Brittis sa...

Vi har samma problem.
Lägga in hemma på egna datorn är väl inget problem(?). Men hur gör man på ett internetcafé?
Ska vi slå oss ihop och hyra en lärare?

Anonym sa...

hi hi hi ap-instruktioner...Du är rolig du frun!
ring per så hjälper han dig!:-)
evelina