onsdag, februari 13, 2008

Ga aldrig utan glasogon

Tva trotta taltrastar gick till stranden, trotta och varma efter en dags shopping. Hittade en plats med 2 stolar och betalade glatt. Jag lade ifran mig glasogonen och sprang ner till havet for ett valbehovligt bad. E lade sig att sova pa banken. Jag kom upp ur havet, kisade lite och sag ingenting utan glasogonen. Vankade lite flott pa stranden mellan raderna for att se om jag sag E. Efter en liten stund fick jag syn pa henne. Landade pa banken och solade. Efter ca 1 timme kom vi till sans igen och tittade upp. Vad sag vi? Jo, vi hade hamnat mitt i en gayklubb. Kollade runt och bestamde oss for att ta varat pick och pack och dra darifran. Sa kan det ga om man inte ar observant och ser vad man gor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha!!!ja ni kan ni.
Kram Evelina

Anonym sa...

Ni är bara för roliga.

Kram Lena