lördag, februari 09, 2008

Vi lever

Ja-a ni alla, har har vi det gott och stressigt. Badar varje dag och upplever det mesta i fraga om trafik, bilkorning, cyklister och tuk tukar. Ja jag vet inte om det stavs sa, men ni vet vad jag menar. CH har haft det roligt med bilen som han har hyrt, roligt menar jag med polisen. Ni kan lasa lanken bredvid BRITTIS ANDRUM sa far ni reda pa vad som har hant. Lite knas ska man ju vara med om. Vi har varit hos en skraddare och kopt lite klader som kommer att levereras till hotellet nu pa mandag.
Idag har jag fatt manikyr och pedikyr men ska aven ta fotmassage nagon dag nar tiden racker till. Vilka badstrander det finns har. Idag har vi varit pa ett underbart stalle alldeles bredvid flygplatsen, lugnt, harlig strand och god mat. Inte sa mycket folk heller. Fast vi bor mitt inne i Patong sa har vi det lugt och skont pa hiotellet. Gatulivet finns ju bakom kroken, men det har vi inget besvar av. Men visst finns det. Jag kan beratta att det ar varmt och skont och att vattnet haller ca 28 grader. Badar gor vi hela dagarna nar vi ar vid stranden. Nar jag sager hela dagarna sa ar det faktiskt det, den lilla stund som vi ar uppe pa stranden ar mycket liten, just for lunch och toa-besok. Har jag tid sa aterkommer jag senare.

3 kommentarer:

Brittis sa...

Hmmm, jag avslojade inte sa mycket i min blogg om polisen. Det ar ju lite genant och C blir kanske sarad da. Och nu har han ju fatt tillbaka bilen igen.

Anonym sa...

Skönt att höra av dig igen och att allt är bra.
Kram Lena

Anonym sa...

Låter härligt Ulla! Längtar såå efter dig, så tomt så. kram evelina