tisdag, februari 03, 2009

Tidsbrist

Förra veckan, var en vecka som man sent ska glömma. Jag tror att jag aldrig har haft så mycket på min agenda. Förutom jobbet, körsång, datainfo hos min kompis, syjunta, besök i Falun på ögon och lunch med mitt barnbarn Maria, Klabbe på förs.hemmet, körsång igen (då en heldag).


Vaknade på söndagmorgon av att det var en annan körsång hemma - det var blommorna som ropade förtvivlat på VATTEN. Jag hann i alla fall med att slänga åt dom lite vatten innan det var dags för dusch, nya kläder och i väg till Borlänge med mina kompisar. Kom lagom hem tills kvällskvisten och ramlade i säng. Ja-a, det ska villigt erkännas att det blev en liten stund framför tv-burken oxå.

Nu är det en ny vecka, med nya satser och vinster.

1 kommentar:

Brittis sa...

Vi, grannar o vänner, ska nog hålla dig i trim även i fortsättningen.