lördag, november 07, 2009

Vardagssysslor..

Det har gått ett tag sedan jag hörde av mig senast. Men det beror på att tiden går så in i vassen fort. Jobbet tar sin lilla rundliga tid, oljemålningen har jag lagt i "träda", men ska tas upp igen éfter alla helger i december. Saras pippitröja är NÄSTAN klar. Ja, det är mycket mera som jag faktiskt har hunnit med.

Förra helgen var jag till min dotter med familj. Vi var i skogen och hämtade mossa, ris och en liten julgran som ska vara inne till julen. Men, vi var bara på deras marker och skövlade, så de så. Man måste ju vara laglydig, eller hur?

Ja, så var det ju det där med bilen! Jag har varit hos min "bilmek" och fått på vinterdäcken, så nu är den saken fixad. MEN, det måste nog göras lite åt den där fb. rosten som håller på att äta upp plåten på vissa ställen. Men vi gjorde en överenskommelse att till våren så måste det ske. Ja det är väl inte så mycket nu, men det kommer väl mer kan jag tro.

Vi hörs snart igen - men kommande vecka är fulltecknad.

1 kommentar:

Brittis sa...

Fulltecknad var det, ja. Vart tar tiden vägen?