onsdag, januari 13, 2010

Nytt givande år

Nu har vi kommit in på det nya året med buller och bång. Varför jag inte har skrivit något tidigare, ja vad tror ni, TIDSBRIST. Det gamla året avslutades med både fester och andra roligheter. Nåja, det var några sjukhusbesök också. Nu tar vi nya tag och ser fram emot ett nytt givande år. Födelsedagsfester, bröllop i aug och andra trevligheter.

För övrigt blir det arbete, oljemålning, stickjunta och körsången. Med andra ord - fulltecknat. Som ni ser på bilden är jag i stort behov av en klippning. Undras när det finns tid för det.

Ska jag nämna något om vädret? Kallt har det varit men vi får väl göra som Våmhusgubben!
Han "lät" det vara kallt. Nog om det! Vi går i alla fall mot ljusare och varmare tider nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har väntat så att få läsa vad du varit ute på för trevligheter.
Tack för att du förgyller min vardag.
Ewa

Brittis sa...

Härligt att "se" dig vid tangentbordet igen. Välkommen ut på äventyr i cyberrymden!