söndag, oktober 11, 2009

Posted by PicasaNu äntligen har jag kommit till skott att visa mitt nyreparerade kök. Köksluckorna har
samma blå färg som panelen. Jag håller på att vänja mig vid färgerna och tycker att det inte ser så dåligt ut. Men det var med blandade känslor jag gick in i köket förut. Men sedan blev det ju nya handlag på dörrar och lådor. Alla som kommer till mig säger att det riktigt bra. Om ni klickar på bilden, så ser ni i hörnet ovanför radion, en liten klots som sitter i taklisten. Fiffigt va?? Det var Stefan som tipsade om det. Han är min privata lilla snickare.
Igår lördag, hade vi storövning i kören. Sång, mat och kaffe. Det var en dag som heter duga. Nu har vi börjat med lucia- och adventsånger. Det är inte klokt vad tiden går. Nu faller höstlöven så fint och i förra veckan talade jag med dottern i Kallmora och där snöade det. Jo-men-visst dagen efter var allt borta igen. Men det är en liten föraning om vad som komma skall.
Ha en bra dag så hörs vi senare.

3 kommentarer:

Brittis sa...

Äntligen en bild från ditt nya kök! Det har jag väntat på länge. Köket är verkligen fint.

Anonym sa...

Snygga färger! blått är snyggt.

Kram Lena

Anonym sa...

Jag tycker du ska vara jätte nöjd med resultatet.Riktigt fint :)