tisdag, april 15, 2008

Hurra för våren!!

Nu tror jag i alla fall att det snart är vår. Åkte förbi Knektplatsen igår och nu har de börjat att sätta upp marknadsstånden. De har ju lite att pyssla med så de är ju bäst att börja i tid. Jag "tror" också att det har varit över 0-grader på nätterna.

Igår var det även träff med målarkompisarna. Men vad roligt det är att "kludda" med oljefärger. Det kommer att bli en utställning i Kulturhuset 27 april, får se om jag har mod att ställa ut. Men som ni ser i Dagens Kluring så ska man inte vara för självkritisk. Men den där "Jantelagen" sitter ju i märgen väldigt hårt. Jag ska försöka vid något tillfälle att ta kort på mina alster och lägg ut det på bloggen.

1 kommentar:

Brittis sa...

Vilken "kluring"!
"Konst är något man inte kan, för när man kan det är det ingen konst" Så sant, så.

Och vi vill se dig på utställningen - och kort vill vi se också!