söndag, april 20, 2008

Vårstädning

Vilket underbart väder det har varit idag. Vi var några "tanter" som fick ett anfall av arbetslust. Krattorna och kvastarna åkte fram och det blev ett otroligt fejande. Fint blev det i alla fall och i morgon kommer våra "gårdsgubbar" och sopar upp allt grus som ligger i gräsmattan.

Nu har jag fixat mina målningar med signatur och inramning så det är bara att jag ska bestämma mig om de skall "hängas" eller inte. Jag har hängt upp dem hemma på väggen så jag går och kikar och småblänger på dom emellanåt. Jag har 1 vecka på mig att ta beslutet.

3 kommentarer:

Brittis sa...

Det är klart att de ska hängas!

Anonym sa...

precis!!!//evelina

Brittis sa...

har du inte städat färdigt snart så du kan blogga lite? Eller ska du ligga i "hängmattan" hela tiden?

Förresten ska vi ju snart iväg och hänga tavlorna till vår vernissage. Upp o hoppa!