tisdag, april 01, 2008

Fredrik Paulún

Nu har jag fått låna 2 st böcker skrivna av ovanstående författare. Den ena heter Fettförbränning och den andra "allt om Glykemisk index". Nu ska jag läsa dem och se om jag har något att lära (vilket jag har)och om jag kan överföra kunnandet till att jag inte behöver köpa ny "Body". Min jobbarkompis Janne, har även satt fart på min stegräknare, där man kan avläsa steg, km och kaloriförbrukning. Nu har jag gått in för att något skall hända.

Men - det blir väl som vanligt. Mycket snack och lite verkstad.
I kväll blir det stickjunta hos mig med te och goda ostar från Hansjö mejeri, mummmms.

2 kommentarer:

Brittis sa...

Mmmm. Jag vill att tiden ska gå fort så att jag får botanisera bland ostarna och kexen.

Virkgarn har jag redan fixat. Och en nybörjarbeskrivning på hur man gör.

Brittis sa...

Åh, så lite verkstad blev det väl inte! Jag hann riva upp virkningen två gånger, ju!