tisdag, juli 01, 2008

Bilbesiktning

Ja-ha, då var det gjort för den här gången. Likadan plåga varje gång för man vet ju inte vad "de" kan hitta på för fel. Den här gången åkte jag hem med ett stort leende på läpparna. Billigt blev det också, endast avgiften för besiktningen. Reparationer på en bil, kan bli hur mycket som helst. Min lilla pärla är ju 16 år nu snart. Kläderna som jag köpte på Caronne fick jag ju som bonus nu.

Har hört mitt barnbarn M som nyhetsredaktör på Radio Dalarna idag. Hon skötte sig med bravur. Det är otroligt skönt när det går bra för alla 5 barnbarnen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det hjälpte tydlingen att vi höll tummarna,Grattis,ch bm

Anonym sa...

Grattis, Du har ju en verklig pärla!

Jag sa...

Pärla ska pärla ha! (fyndigt, eller hur?)

Kram

Jag sa...

Med den lilla Kluringen i åtanke:
Hur är det då när man inte äter vetebröd?????