onsdag, juli 30, 2008

Classic Car

Det var tisdag em och bensinångorna låg tungt över R-vik. Värmen dallrade och folk hade bänkat sig på trottoarer, rondeller gräsmattor, ja lite överallt där det gick att slå ner rumpan. Mitt i all denna kaos stod min "tappre kompis" och dirigerade trafiken. Armar och ben gick som lärkvingar på henne. Jag kan berätta att hon fick både ris och ros. Efter ca 4 timmar var hon ganska slak så vi fick skaka liv i henne med mat och dryck. Men hon gjorde ett mycket gott arbete.

5 kommentarer:

Brittis sa...

Ja, det var för roligt att iaktta hennes arn- och benföring.

Anonym sa...

När hon kom till Dalag.förstog hon inte varför det gjorde så ont iarmar och ben.
Men efter visning av mob kamera förstog hon ,och det blev mkt skratt.
CH

Anonym sa...

Så rätt CH! Jag tappade t.o.m. ett halvt kilo på att jag rantade runt som jag gjorde. Så inte nå´ont som inte har nå´gott med sig!

Anonym sa...

Synd att jag missade E. Det såg roligt ut på bilden.

//Lena

Anonym sa...

ja att hon orkade stå där i värmen och bland bilarna...men nu ska de bli skönt att v 31 är över:-) evelina