lördag, juli 12, 2008

Mamma Mia

Igår kväll var det premiär på filmen Mamma Mia. Eftersom jag var i Stockhom och såg den på Cirkus, så var det med spänd förväntan att se den på film. Asta, Elvy och jag traskade dit och bänkade oss längst bak. Filmen var otroligt bra, lockade till många skratt. Eftersom den var inspelad i Grekland så blev den mer autentisk. Vad vi inte visste var att skådespelarna kunde sjunga så bra. Jag såg ett program på tv förra veckan med Benny Andersson, där han berättade att all musik spelades in i Sthlm med svenska musiker. Tog banden med sig till London för att där lägga till sången. Mycket skickligt gjort. En helt perfekt kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va roligt den filmen vill jag också se! annars bra?kram evelina

Brittis sa...

Tänk, jag vet inte ens vad Mamma Mia handlar om. Måste nog i alla fall se till att jag ser filmen.