söndag, mars 30, 2008

Body, formbildare

Satt och slöläste tidningen M. Bland alla reportage fanns det ett inlägg om 2 kvinnor som hade varit i specialaffärer i STHLM för "mappie" dvs Mogen Attraktiv Pionjär Person. Den ena kvinnan blev lockad att prova en body, vilket hon aldrig hade använt förut. Hon påstod senare att den skulle hon behålla och använda flitigt.
Satt då och grunnade vad som fanns i mina lådor och vips kom jag på att längst ner i en låda låg det en dylik och väntade. Sagt och gjort, fram med den, in i badrummet och drog den på mig. Nu hör det till saken att jag inte har använt den på ca 20 år. Men den gick på utan vidare. Men - (som Tony Irving säger), den hade kunnat vara gjort i ett annat material, så magen fram blev platt. Däremot så försvann "änglavolangerna". Vilken lycka.

Nu är den stora frågan - skall jag investera i en ny tajtare eller ska änglavolangerna få synas.

9 kommentarer:

Brittis sa...

Jag har alltid undrat hur man gör när man kissar med en så´n där sak på sig. Nå´n som vet?

Anonym sa...

Du är rolig du, sparat en body i 20år...

Kram Lena

Taltrasten sa...

Ja men herre gud, det finns ju något som heter tryck-knappar.

Brittis sa...

Jasså

Brittis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ni är så "goa" som ni är.
/Han som kör bilen

Anonym sa...

hahaha.. du e rolig du tant karlsson....om bodyn e skön som du har ska du helt klart använda den..

Brittis sa...

Du får strippa på stickjuntan i morgon kväll.

Anonym sa...

Du är rolig du Olla :-)En sån där body sklle väl en annan använda å, hihi!kram evelina