lördag, maj 10, 2008

Dag före helgdag

Igår blev det lite av varje. BM var doktor åt min dator. Den har nämligen varit lite "sjuk". I Norton symbolen fanns det både UTROPSTECKEN och KRYSS i en gräslig röd färg. Men med lite knapptryckningar så var felet fixat. Jag vet med mig själv att när jag var inne och läste något någonstans så fick jag en varning att någon försökte att hacka sig in.

Istället för att vi åt en middag själva på var sitt håll så träffades vi på min uteplats på framsidan och grillade lite och hade det mycket trevligt och många glada skratt. BM:s syster Inger och BM och CH:s barnbarn Alexander var med. Ångande på en cykel och svängde in hos oss gjorde även min kompis Elvy. Då var köttet visserligen slut med det fanns grönt och lite andra saker.

Efterrätten blev en stor surprise JORDGUBBAR OCH VISPGRÄDDE mmmmmmmm.
Vädret - jo det var helt underbart.

2 kommentarer:

Brittis sa...

Och trevligt hade vi.

Kiara Och Kovu sa...

Det hade Alexander oxå sa han.

Alexanders mamma