tisdag, maj 27, 2008

Snygga blomlådor

Nu har det blivit fart på "tanterna". Blomlådorna är målade (mycket bra resultat). Uppställda där de ska stå med duk och jord i. Nu ska M och jag åka till tippen med en massa skräp och ta svängen förbi Karlehags och köpa blommor. Jäklar i min lilla låda vad allt kommer att bli bra. Vi ska även olja in bordet och bänkarna på gården. Så det blir en sväng till målarfirman också. Det är bäst att "smida medans järnet är varmt".

Mina korgmöbler har även fått se dagens ljus igen. Jag har skurat och fejat på båda uteplatserna så nu är det bara att njuta av hela härligheten. Ikväll är det stickjunta. Jag ska brodera namn och datum på en dopklänning som lilla Therese Elin ska låna av mig.

1 kommentar:

Brittis sa...

Ska bli kul att se resultatet.
Vi kommer om ett par timmar. Ska till frissan först. Har ägnat mig åt att ändra hårfärgen här på morgonen.