torsdag, maj 22, 2008

Prydnadspudlar

Nu har jag fixat pudlarna (gå in på länken brittis). Jag har även tagit kort på dom. Men där tog kunskaperna slut så jag kan inte visa dom i min blogg. Det är väl själva sjutton att jag inte skaffar mig den kunskapen. Jag har nämnligen en dataguru i min närhet, så det är väl bara till att skrapa med foten, buga sig djupt och be väldigt vackert så kanske, kanske hon hjälper mig. Nja, hon brukar aldrig vara nödbedd,och hon är tillika min datadoktor. Med andra ord "en riktig pärla".

Grannen M och jag var till "Granngården" och inhandlade 5 säckar jord, så nu ska bara inspirationen komma så vi kan fixa "Ölandstokarna" här på gården.

Det finns en sak som irriterar mig väldigt. VARFÖR GÖRS PANNÅER I FEL MÅTT???????
De minsta är 19x24 och 22x27. Alltså finns det inga färdiga ramar. Jag tror att pannå-firmorna lígger i maskopi med glasmästarna.

1 kommentar:

Brittis sa...

Det där med maskopi med glasmästarna var nog mitt i prick.
Med hjälp av en kopp kaffe ska vi nog fixa det där med bilder, länkar mm. En regnig dag, bara.