lördag, maj 17, 2008

EFTERLYSNING!!!!!

Var i sjutton tog våren vägen??? Men jag kan glädja alla med att idag 2005 hade vi också fått lite snö som låg kvar. Så det är inte alls ovanligt.

Det blir till att försöka göra något annat vettigt idag. Jag har massor som ska fixas som jag inte hinner med i vanliga fall. 4-de generationens hemliga present, brodera namn på en dopklänning, fixa Majas klänning och framför allt lyssna på CD:n som Börje har spelat in alt-stämman på till uppsjungningen den 14 juni. Ja-a, jag målar ju också. Men tyvärr så måste ju färgen torka emellanåt. Jag skulle gärna sätta dit lite färg, men det går ju inte. Jag undrar om man kan ta fram hårtorken och skynda på lite???

Nu ska jag i alla fall sätta på mig långkalsongerna och vinterjackan och knalla ner till affären. Råttorna dansar nämnligen "tango" i kylskåpet.

3 kommentarer:

Brittis sa...

Övergå till akrylfärger.

Anonym sa...

Ja inte var man sugen på att sätta på sig sandaler å shorts idag heller :-)

Anonym sa...

men nu är vååååååren här