torsdag, augusti 07, 2008

Logitech tillbehör

Nu har mitt barnbarn Per varit här och slutinstallerat mitt nya tangentbord och mus som är optiskt. Laser tyckte jag var lite för avancerat för mig. Jag sitter ju inte och spelar spel o.dyl. Min dataguru var här och kopplade in själva prylarna men Per fixade resten. Milda makter vad det fanns mycket snabbtangenter som man kan använda. Det tar nog ganska mycket tid att lära sig allt och mycket fastnade nog inte med en gång. Det blir till att muta honom flera gånger för ytterligare information. Men vilken skillnad det är att skriva nu. Livet leker!!!!!

2 kommentarer:

Brittis sa...

Så nu återstår bara för mig att installera på vår laptop också. Jag kommer till dig och ber om råd när det kör till sig.

Anonym sa...

Jag tycker det leker fast jag inte har fått nå´n ny mus!