torsdag, augusti 07, 2008

Trav, shopping


I måndags fick jag rycka in och jobba på "kuskfiket" på travet. Ve och fasa, jag hade aldrig varit där förut. Men kul var det och jag tror att alla kuskarna överlevde. En del av dom gick det ju bra för på tävlingarna också. Så nu är man en erfarenhet rikare. Som ni ser på bilden vid sidan så är det inte kuskar på travet, utan det är min kompisar som jag var ute med och shoppade runt i Borlänge.Här har vi landat på ett fik inne i B-lge, var någonstans vet jag inte. Men gott och syndigt var det. Det gick åt en del slantar, men vad gör det, man lever visst bara en gång säger "kompisarna". I denna dag ska jag försöka att ägna mig åt lite städning och uppfållning av ett par mysbyxor (dom gamla har fått lite hål frampå låren, jag vet inte ur det har gått till) samt ett par jeans. Vi får se hur länge lusten räcker och vad som blir gjort.

2 kommentarer:

Brittis sa...

Vi var inne på Gallerian och fikade.
Kul hade vi och pengarna försvann ur plånboken. Men det var det värt.

Elvira sa...

Ja, en spederdag blev det, men jag äääälllllllskar mina "kommunalarbetarstövlar!