torsdag, november 13, 2008

Förkylning

Kluringen här vid vänstersidan, är så träffande på mig just nu. Har haft och har fortfarande en "trälig" förkylning. Hosta, snuva och rinnande ögon. Jag ser ut som jag skulle ha druckit i flera dygn på ögonen. Rödsprängda och snygga. På morgonen ser jag ingenting, utan får gå och tvätta upp ögonen först med kokt vatten. Huvaligen!!!! Orken sitter uppe i närmsta talltopp och vill inte komma ner. Körsången i går och bowling på fredag - det kan jag glömma. Men tills på lördag, då måste jag ha fått lite tillbaka av min ork, för då är det storövning i Boda mål. Min körledare föreslog att jag skulle ta whisky som medicin, jag har inte provat än, men vi får väl se hur jag gör.

Hoppas på snar bättring!!!!

4 kommentarer:

Brittis sa...

Det är inte så många dagar kvar till sångövningen så du får nog ta en rejäl whisky.

Anonym sa...

ta dej en wirre!!hoppas du kryar på dig nu din stckare!kram evelina

Anonym sa...

Krya på dig!

Kram Lena

Anonym sa...

Vad har Du gjort för illa, som råkar ut för en sådan höstförkylning. Hoppas att Du snart blir frisk.
Kram Ingrid o OIof