söndag, november 02, 2008

Yngre dataguru

Detta är mitt barnbarn och han är en sju-jäkel på datorer. Han är även en stadgad småbarns- far. Men jag tycker att han ser ut som en liten skolgrabb. Men det är ju så med barnen att man tycker att de aldrig blir stora.
Talade med Per i går och han kom som ett skott och fixade min dator. Nu har man fått en kurs igen, undras bara hur mycket som sitter kvar till senare. Har fått mera utrymme på C-disken och jag ska själv fixa så det blir lite mer. Det gäller att sortera bland "min musik". Mycket av det som jag har där ska tas bort. Så det blir en tripp till en affär och köpa cd-skivor. Sedan ska här storstädas.

1 kommentar:

Brittis sa...

När du nu säkrat och samtidigt lösgjort lite utrymme i datorn så kan du koppla av. Men du kommer nog inte ifrån en uppgradering framöver