lördag, november 29, 2008

Halsduk och vantar beskrivning från Järbo garn

Så här blev resultatet av stickningen som jag har haft lite problem med. Tyvärr framgår inte mönstret något vidare bra, men det ska i alla fall vara flätor.Posted by Picasa När jag hade ett samtal igår med Järbo Garn för att de skulle förklara beskrivningen, fick jag den känslan av att de tyckte jag var alldeles "rudis". Men hur jag än kollar beskrivningen, så har jag fått bekräftat, att som jag gjorde, så blev det riktigt. Det blev i alla fall väldigt snyggt i verkligheten och jag hoppas att Maria kommer att tycka lika.

4 kommentarer:

Brittis sa...

Grattis. Nu kommer nästa projekt att gå som en dans.

Anonym sa...

Jag är verkligen jätte nöjd med resultatet,även om inte mönstret framgår.Nu håller jag mig varm i vinter. Du är en klippa.
Tusen tack / Maria

Anonym sa...

Vad duktig du är!!!!

Kram Lena

Anonym sa...

Det kanske var med det här mönstret som ett virkmönster för sisådär 100 år sen - det var baklänges! Men jag löste problemet även om det kostade på