lördag, januari 12, 2008

Stadsbesok

Idag lordag har vi pinat Mike att folja med oss till stan!! Han gjorde det utan att sucka sa vi tror att han var ganska nojd. Nu sitter han med fotterna i en hink med is och bara njuter. Vi handlade och var till en botanisk tradgard, kakade lunch och fikade pa ett litet stalle nere vid floden. (River Torrens). Om ni visse vad Adelaide ar en trevlig stad. Idag har det inte varit sa varmt ca 28 grader bara, sa det ar lite kyligt, men vi hoppade i poolen i alla fall nar vi kom hem. Jag har nu fatt min resvaska, jag har visserligen kopt lite grejer som jag ska ta ut pa forsakringen nar jag kommer hem. Skall lasa foraskrifterna riktigt ifall jag maste kontakta forsakringsbolaget har ifran. Annki haller pa att fixa mat sa det drojer nog inte lange till. Vi lever gott och har det jattebra. Solen skiner fran en klarbla himmel.Vad mer kan man onska av livet.

2 kommentarer:

Brittis sa...

Härligt att du fått din väska. Vi var lite oroliga och började fundera på om vi skulle börja skicka ner pengar till "Down under".
Och ni verkar ju ha fått det bra.

Anonym sa...

Det låter härligt Ulla! Skönt att resväskan kom tillbaka. Här hemma är det snöblandat regn:-/ Men är inne och myser med barnen!Maja klippte sig igår och det gick super hon är såå fin. Kul m en tripp in till staden....

Massa Kramar!/Evelina m barn.