måndag, januari 07, 2008

Resa

Nu håller det på att dra ihop sig. Klockan är nu 23.00. Småflickorna har varit här idag och sagt trevlig resa. Oh - vad jag kommer att sakna dem. 6 veckor är ju en lång tid och de kommer att förändra sig väldigt mycket. Jag hoppas innerligt att de kommer ihåg mig då jag återkommer. Min yngsta dotter och hennes man, har även varit här och fått instruktioner om vad som kommer att falla på deras lott.

Allting är nu packat och klart. Skall sova länge i morgon (till kl 7.00) för sedan väntar en flygresa på totlt 25 timmar i luften, utöver det tillkommer väntetider.

Vi kommer att höra av oss via bloggen och berätta om vad vi får vara med om Down Under. Den 5 februari kommer vi att landa i Phuket för att där mötas av CH och BM. Jag undrar hur vi kommer att se ut då! Två fissande ladys,med varsin väska dragandes, med armarna om varandra,med en stor skylt runt halsen "TAG HAND OM OSS".
det blir en syn det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi önskar en trevlig rea

Ingrid O Olof

Anonym sa...

Trevlig Resa!

David o Maria

Anonym sa...

Trevlig resa! Lite avis är jag allt. Hälsa familjen därnere!

Inger o Rolf