fredag, januari 11, 2008

God formiddag

God formiddag gott folk!
Forsta morgonen och solen skiner lika klart idag. Ulla var uppe kl 0630 och satt ute och fika med kaninen. Hon har sovit gott inatt! Jag har hort det! Sjalv har jag sprungit pa ett stalle visst ett antal ganger men det har bara gjort gott. Allt val alltsa. Planering pagar for ev. utflykt i helgen och vi far se vad det kan bli. Vi hoppas att vara vaskor kommer tillratta bara annars blir det troskop m.m.
Slut for nu. Poolen vantar!!!!!!!!! /Elvy

4 kommentarer:

Anonym sa...

mysigt...hoppas väskorna kommer nu.
ulla kan du få mina mejl?blir bara fel när ja skickar.
kram evelina

Anonym sa...

Som du ser sa kan jag lasa.
Puss o. kram/ Ulla

Brittis sa...

Ni verkar ha det bra trots problem med mage och väska. Här är det bra. Lite sol och plusgrader. Vi har börjat packa.

Anonym sa...

Nu vill jag se bilder där ni bor!!
Kram Lena