lördag, januari 05, 2008

Opps!! Redan lördag

Vaknade i morse (lördag) och kom underfund med att dagarna har gått förbaskat fort. Rev ur lakanen i sängen och slängde dem i tvättmaskinen med en hastighet av 100 knyck. Var även tvungen att tvätta jobbarkläderna ifall jag ska ha dem när jag eventuellt kommer hem. Man vet aldrig vad som händer nere i Au. Jag har hotat mina närmaste att jag kanske hittar någon "otroligt rik opal-letare" (Ha Ha). Men det är väl inte värre än att han får veckopendla hit och hälsa på. Eller vad tycker Du??????????? Meningarna kanske går isär i den frågan

Nu har jag det jättebra med att min bostad inte kommer att stå tom, utan min dotterdotter kommer att bli inhyst här, för hon ska göra sin praktiktjänst i Falun vid SR. Hon är till vardags bosatt i Lund

I morgon söndag, väntar sista tvättomgången och senare på dagen skall jag och min reskamrat till våra vänner och dricka kaffe. Måste visa oss, så de inte glömmer bort hur vi ser ut. För det gör vi. Vaddå???

3 kommentarer:

Brittis sa...

Jag tycker du ska slå tankarna på en opal-letare ur hågen. Dom är så jordiga.

Anonym sa...

Tankarna finns att en vän skall dyka upp, men varför gå över hav att hämta något,när det kanske finns på närmare håll.

Kram
Ingrid O Olof

Anonym sa...

Ja dröm prinsen han kommer nog snart ska du se;-)
kram evelina!