söndag, januari 13, 2008

Sondag fm

Idag ar det sondagfm. Elvy och jag har varit ute och gatt 2 km. Sedan blev det frukost "farsk frukt" med youghurt, ni skulle bara veta vad frukten smakar bra. Annki ska ut och cyklar med en kille. Efter det ska vi ut till ett vattenfall och dar fika, men det sker efter lunchen. Mike har aterhamtat sig efter gardagen och har spelat pingis med Elvy, jag vet inte vem av dem som vann. Idag ar det mulet men det ar bara bra for vi blev lite roda nar vi var i stan igar. Det ar visserligen varmt ca 27 grader sa det ar ju skont i alla fall. Vi haller pa att planera en resa till Sydney. Flyg med 2 natters hotell kommer att kosta oss runt 2.000 sv kronor. Sa det kommer vi att gora. Annki kommer att folja med oss dit sa vi maste planera efter hennes schema. Nu tror jag att jag har berattat i stora drag vad som har hant och vad som kommer att handa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det bara Du Ulla som har fått väska?
NI verkar ha en underbar resa, hoppas att fortsättningen blir bra.

Kram Ingrid o Olof

Anonym sa...

Skoj med en resa in till sydney. Ni verkar ha det jätte bra. Det lät som din/er frukost va godare än min tråkiga havregrynsgröt, haha!
Kramar Evelina

Brittis sa...

Ni tycks må bra. Jag gläds med er. Vi ska klä av julgranen på gården i dag. Solen skiner och det är -2 grader kallt ute.

Anonym sa...

Kul att ni kommer till Sydney.
27 grader låter underbart. Här har det frusit på och är lite halt ute.
Jag själv sitter inne mest hela dagen och pluggar inför tentan på fredag.
När börjar eran fysträning? morgon lunch och kvällspass?
Kram Lena